Katsura HerlevGrade 4.07 (baseret på 4 anmeldelser)
Det siger kunderne om os
Baseret på i alt 4 anmeldelser
Kvalitet
4.1
Værdi for pengene
4.5
Betjening
3.7
Atmosfære
4.3
Renlighed
3.7
Hvem er vi?
Det er en restaurant som serverer sushi forskellig starters, sticks, bao. mm vi har også take away. Vi tilbyder ad libitum og a la carte.
Fordeling
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Relevante anmeldelser
Viser 4 af 4 anmeldelser

Maden er god og pastoratet er venlige...
Christian HolstMaden er god og pastoratet er venlige
16. juli 2025

Spiste på Katsura, og maden var rigtig g...
Sophie Nybye IversenSpiste på Katsura, og maden var rigtig god! Service var også meget fin. Andre bør også prøve dette sted ;)
22. marts 2025

God service og lækkert sushi
Tascha HeerupRigtigt lækkert sushi. Vi bestilte Takeaway, som var klar til afhentning til tiden!
29. januar 2025
Ofte stillede spørgsmål
Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på [email protected]
Hvordan verificeres anmeldelser på Grade’it?
Alle anmeldelser på Grade’it kræver bevis for en reel interaktion. Dette kunne fx. være via NFC-scan, e-mail-invitation, kvittering eller booking. Det betyder, at du kun ser ægte kundeoplevelser, ikke falske eller købt feedback.
Kan virksomheder slette dårlige anmeldelser?
Nej. For at sikre gennemsigtighed kan virksomheder ikke fjerne anmeldelser. De kan dog svare på dem offentligt og vise deres version af sagen. En anmeldelse kan blive rapporteret af virksomheden, hvis de mener den ikke overholder vores retningslinjer, og herefter vil den blive gennemgået igen.
Hvordan beregner I virksomheders rating?
Vi bruger et bayesiansk gennemsnit i beregningen. Dette betyder, at alle virksomheder som udgangspunkt bliver vurderet til 3.7, hvor der herefter bliver taget et vægtet gennemsnit af det totale antal anmeldelser og den samlede vurdering af anmeldelserne. Dette gør vi for at sikre, at en virksomhed med færre anmeldelser starter med en balanceret score. På den måde kan en virksomhed ikke fremstå med en samlet 5-stjernet bedømmelse baseret på én anmeldelse, hvilket skaber et mere retvisende billede af kundernes oplevelser.
Kan virksomheder slette dårlige anmeldelser?
Nej. For at sikre gennemsigtighed kan virksomheder ikke fjerne anmeldelser. De kan dog svare på dem offentligt og vise deres version af sagen. En anmeldelse kan blive rapporteret af virksomheden, hvis de mener den ikke overholder vores retningslinjer, og herefter vil den blive gennemgået igen.
Hvordan beregner I virksomheders rating?
Vi bruger et bayesiansk gennemsnit i beregningen. Dette betyder, at alle virksomheder som udgangspunkt bliver vurderet til 3.7, hvor der herefter bliver taget et vægtet gennemsnit af det totale antal anmeldelser og den samlede vurdering af anmeldelserne. Dette gør vi for at sikre, at en virksomhed med færre anmeldelser starter med en balanceret score. På den måde kan en virksomhed ikke fremstå med en samlet 5-stjernet bedømmelse baseret på én anmeldelse, hvilket skaber et mere retvisende billede af kundernes oplevelser.
Kan man anmelde anonymt?
Du kan vælge at skjule dit navn offentligt, men vi skal stadig kunne bekræfte, at du har haft en reel oplevelse med virksomheden. Anonyme anmeldelser uden bevis bliver ikke vist.
Hvorfor kan jeg se en samlet rating, men ingen specifikke anmeldelser?
Oplysningerne på denne side er udarbejdet ud fra en automatisk analyse af brugerfeedback indsamlet fra flere eksterne kilder. Vurderingen er ikke en officiel udtalelse fra tredjepartsplatforme. Vi gengiver ikke citater, navne eller anmeldelsestekster fra andre kilder end Grade’it. Hvis du er virksomhedsejer og har spørgsmål til oplysningerne, er du velkommen til at kontakte os.
