Vi planter et træ, for hver 100. anmeldelse.Læs mere

For forbrugere

Hvordan bruger jeg Grade'it til at dele mine oplevelser som forbruger?

Oplever du problemer når du skal vurdere dine besøg/oplevelser ved handler ved en af vores partnervirksomheder? Læs dette post for nogle tips.

Hvordan fungerer det?

Tips til at bruge Grade'it

Grade'it er en lukket platform, og du kan kun anmelde virksomheder på to måder: Se nedenfor og bliv klogere på hvordan.

Guide til at anmelde med invitationsmail

Klik på invitationslinket i den opfølgende mail og giv din feedback med 5 simple trin

01
Klik på det link du har modtaget ifb. med din ordrebekræftelse/opfølgning fra den pågældende virksomhed.
02
Find feedback invitationen i mailen. Denne mail kommer typisk efter man har købt en service eller et produkt.
03
Når du har klikket på linket, vil vores rating side automatisk åbne i din browser.
04
Giv herefter din rating på din oplevelse. Skriv din kommentar og vælg antal stjerner ud fra kriterier såsom service, kvalitet, levering osv.
05
Gennemgå din anmeldelse for af sikre, at du giver den rigtige rating. Tryk "send" for at dele din rating med vores fællesskab.

Guide til at anmelde med NFC chip

Hold din smartphone tæt på NFC chippen og giv din feedback med 5 simple trin

01
Find vores chip i en af vores partnervirksomheders butikker. Den er typisk placeret på væggen ved udgangen eller ved kassen.
02
Hold bagsiden af din smartphone inden for cirka 4 cm af NFC chippen. Du behøves ikke at åbne en app eller lignede for at scanne chippen.
03
Når din smartphone har opfanget chippen, vil en notifikation med vores rating side komme frem. Tryk herefter på notifikationen, og vores rating side vil automatisk komme frem på din browser.
04
Giv herefter din rating på din oplevelse. Skriv din kommentar og vælg antal stjerner ud fra kriterier såsom service, kvalitet, levering osv.
05
Gennemgå din anmeldelse for af sikre, at du giver den rigtige rating. Tryk "send" for at dele din rating med vores fællesskab.

Hvorfor er det vigtigt at anmelde?

Alle anmeldelser er vigtige, fordi de giver forbrugere en troværdig feedback, guider forbrugere mod bedre beslutninger, og opbygger tillid mellem virksomheder og forbrugere.

Læs mere
Feedback and Lice Icons

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på info@gradeit.dk

Nej, du behøver ikke at installere nogen speciel app. NFC-funktionen på din smartphone og din standard webbrowser er alt, hvad du behøver.

NFC chippen er sikker og beskytter dine personlige oplysninger ved brug.

NFC chipsene er små enheder, der placeres ved kassen eller udgangen i vores partner butikker. Du kan scanne dem med din smartphone for at give en anmeldelse direkte på stedet.

Efter du har scannet chippen, skal du bedømme virksomheden med stjerner og skrive en kommentar dertil. For at uploade din anmeldelse, skal du enten logge ind med din Facebook, Google eller Grade'it konto.

For forbrugere er det gratis at bruge vores platform. For virksomheder tilbyder vi forskellige pakker. Der er en gratis version, samt betalte pakker med ekstra funktioner.

Som udgangspunkt bliver alle virksomheder vurderet til 3.7, hvor der herefter bliver taget et vægtet gennemsnit af det totale antal anmeldelser og den samlede totale vurdering af anmeldelserne.

Dette skal sikre en mere transparent oplevelse og et mere realistisk billede - på den måde skal der flere anmeldelser til at opnå en rigtig god rating, hvilket fremmer pålideligheden vores rating score.