✍️ Skriv en anmeldelse - din stemme gør en forskel

Hvordan fungerer det?

Tips til at bruge Grade'it

Grade'it er en troværdig platform, og derfor kan du kun anmelde virksomheder på tre måder: Se nedenfor og bliv klogere på hvordan.

NFC chip

1
Find en NFC chip i en af vores partnervirksomheders butikker.
2
Hold din smartphone op til chippen, tænd skærmen, og tryk på notifikationen der dukker op.
3
Skriv en kommentar og angiv et antal stjerner ud fra kriterier såsom service, kvalitet, levering osv.
4
Tryk 'Send' for at indsende din anmeldelse!

Email invitation

1
Modtag en emailinvitation fra den pågældende virksomhed efter en handel.
2
Klik på linket eller grafikken i mailen, der leder dig til vores platform.
3
Upload kvittering eller faktura der kan dokumentere handlen.
4
Upload beviset, fortæl om din oplevelse og tryk 'Send'!

Kvittering eller lign. bevis

1
Gå ind på en virksomheds profil på Grade'it og tryk på 'Anmeld'.
2
Angiv dokumentation for din interaktion med virksomheden (e.g. kvittering, billede eller lign.).
3
Skriv en kommentar og angiv et antal stjerner ud fra kriterier såsom service, kvalitet, levering osv.
4
Tryk 'Send' for at indsende din anmeldelse!

Hvorfor er det vigtigt at anmelde?

Alle anmeldelser er vigtige, fordi de giver forbrugere en troværdig feedback, guider forbrugere mod bedre beslutninger, og opbygger tillid mellem virksomheder og forbrugere.

Læs mere
Feedback and Lice Icons

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på info@gradeit.dk

Vi er en lukket anmeldelsesplatform, hvor kun verificerede kunder kan skrive anmeldelser. Vi sikrer, at alle anmeldelser er baseret på reelle kundeoplevelser – ikke anonyme holdninger eller spam.

Bland andet kan forbrugere kun anmelde virksomheder, de har haft en reel oplevelse med. Det sker gennem:
Upload af kvittering eller faktura
Email-invitationer sendt af virksomheden efter et køb
NFC-chips i butikken eller restauranten
Dette forhindrer falske anmeldelser og giver et ægte billede af kundernes oplevelser.

Nej. For at sikre gennemsigtighed kan virksomheder ikke fjerne anmeldelser. De kan dog svare på dem offentligt og vise deres version af sagen. En anmmeldelse kan blive rapporteret af virksomheden, hvis de mener den ikke overholder vores retningslinjer, og herefter vil den blive gennemgået igen.

Alle anmeldelser verificeres manuelt. Da det kun er kunder med en dokumenteret oplevelse, der kan anmelde, undgår vi falske profiler og spam.

For forbrugere er Grade'it gratis. Virksomheder kan bruge vores gratis pakke, eller prøve en betalt pakke gratis i 3 måneder og derefter fortsætte fra kun 25 kr./md. uden skjulte gebyrer.

Vi bruger et bayesiansk gennemsnit i beregningen. Dette betyder, at alle virksomheder som udgangspunkt bliver vurderet til 3.7, hvor der herefter bliver taget et vægtet gennemsnit af det totale antal anmeldelser og den samlede vurdering af anmeldelserne.
Dette gør vi for at sikre, at en virksomhed med færre anmeldelser starter med en balanceret score. På den måde kan en virksomhed ikke fremstå med en samlet 5-stjernet bedømmelse baseret på én anmeldelse, hvilket skaber et mere retvisende billede af kundernes oplevelser.