
Kontakt os
Har du spørgsmål eller feedback? Tøv ikke!
Skriv en mail til [email protected], ring til +45 23 84 73 75,
eller send en besked i formen nedenfor!
Ofte stillede spørgsmål
Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på [email protected]
Hvad er Grade'it?
Vi er en lukket anmeldelsesplatform, hvor kun verificerede kunder kan skrive anmeldelser. Vi sikrer, at alle anmeldelser er baseret på reelle kundeoplevelser – ikke anonyme holdninger eller spam.
Hvordan er Grade'it anderledes?
Bland andet kan forbrugere kun anmelde virksomheder, de har haft en reel oplevelse med. Det sker gennem:
✅ Upload af kvittering eller faktura.
✅ Email-invitationer sendt af virksomheden efter et køb.
✅ NFC-chips i butikken eller restauranten.
Dette forhindrer falske anmeldelser og giver et ægte billede af kundernes oplevelser.
Kan virksomheder slette dårlige anmeldelser?
Nej. For at sikre gennemsigtighed kan virksomheder ikke fjerne anmeldelser. De kan dog svare på dem offentligt og vise deres version af sagen. En anmmeldelse kan blive rapporteret af virksomheden, hvis de mener den ikke overholder vores retningslinjer, og herefter vil den blive gennemgået igen.
Hvordan sikrer I, at anmeldelserne er ægte?
Alle anmeldelser verificeres manuelt. Da det kun er kunder med en dokumenteret oplevelse, der kan anmelde, undgår vi falske profiler og spam.
Koster det noget at bruge gradeit.dk?
For forbrugere er Grade'it gratis. Virksomheder kan bruge vores gratis pakke, eller prøve en betalt pakke gratis i 3 måneder og derefter fortsætte fra kun 25 kr./md. uden skjulte gebyrer.
Hvordan beregner I virksomheders rating?
Vi bruger et bayesiansk gennemsnit i beregningen. Dette betyder, at alle virksomheder som udgangspunkt bliver vurderet til 3.7, hvor der herefter bliver taget et vægtet gennemsnit af det totale antal anmeldelser og den samlede vurdering af anmeldelserne.
Dette gør vi for at sikre, at en virksomhed med færre anmeldelser starter med en balanceret score. På den måde kan en virksomhed ikke fremstå med en samlet 5-stjernet bedømmelse baseret på én anmeldelse, hvilket skaber et mere retvisende billede af kundernes oplevelser.