Mårslet LægehusRating 2.8
Det siger kunderne om os
Baseret på eksterne anmeldelser
Mårslet Lægehus modtager blandede anmeldelser. Nogle oplever svært ved at få kontakt og en tid, især ved akutte problemer, samt afvigelser mellem hjemmesidens oplyste åbningstider og den faktiske telefonbetjening. Andre fremhæver lægernes omsorgsfulde tilgang og hurtige reaktionsevne, samt at man føler sig taget seriøst. Der er ros til både den kvindelige læge og læge Mette for deres kompetence og venlighed. Enkelte anmeldere oplever dog manglende kompetence i forhold til psykisk sygdom.
Kvalitet
3.0
Værdi for pengene
2.8
Tilgængelighed
2.6
Oplysningerne på denne side er baseret på en automatisk analyse af brugerfeedback fra flere eksterne kilder. Vurderingen repræsenterer ikke en officiel udtalelse fra tredjepartsplatforme. Vi gengiver ikke citater, navne eller anmeldelsestekster fra andre kilder end Gradeit. Hvis du er ejer af en virksomhed og har spørgsmål til visningen, er du velkommen til at kontakte os.
Hvem er vi?
Mårslet Lægehus tilbyder "kvik-tider" om morgenen for nyopstået sygdom eller skader, hvor man kan komme uden tidsbestilling. Vi tilbyder også almindelige konsultationer til mere omfattende problemstillinger. Lægerne kan kontaktes direkte via e-konsultation eller app'en Min Læge, og klinikken kan kontaktes telefonisk i åbningstiden. Ved akut opstået sygdom kan vi kontaktes telefonisk på hverdage, og uden for åbningstid henvises til Lægevagten. Vi er et kompagniskab ejet af 4 læger, og som patient er man tilmeldt hele lægehuset, men kan vælge primært at konsultere en fast læge.
Hvor befinder vi os?
Hørretvej 18 A, 8320, Marslet, Denmark
Ofte stillede spørgsmål
Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på [email protected]
Er anmeldelserne her verificerede?
Ja. Alle anmeldelser på Grade’it kræver MitID-verificering. Det betyder, at du kun læser oplevelser fra rigtige mennesker med bevis for deres identitet.
Skal jeg bruge MitID hver gang jeg anmelder?
Kun første gang. Derefter er din profil aktiv i 6 måneder, hvorefter du skal logge ind igen med MitID for at fortsætte med at anmelde.
Kan virksomheder fjerne anmeldelser?
Nej – kun hvis anmeldelsen bryder vores retningslinjer. Når en anmeldelse rapporteres, vurderer Grade’it den først. Er sagen uklar, sendes den videre til vores jury-panel, som består af forbrugere, der hjælper med at træffe en fair afgørelse.
Hvem kan være med i jury-panelet?
Alle kan. Det er gratis at tilmelde sig, og jury-medlemmer får besked, når der er sager, hvor de kan stemme. Det er vores måde at gøre platformen mere demokratisk og gennemsigtig på.
Hvorfor kræver Grade’it MitID?
Fordi troværdighed betyder alt. MitID sikrer, at hver anmeldelse kommer fra et rigtigt menneske — ikke en falsk profil, konkurrent eller bot.
