Volkswagen Valby - en del af Semler MobilityRating 3.7
Det siger kunderne om os
Baseret på eksterne anmeldelser
Volkswagen Valby modtager både ros og kritik. Flere fremhæver den venlige og hjælpsomme betjening, især fra medarbejdere som Patrick og Mathias, der roses for deres professionalisme og grundige rådgivning. Mange kunder oplever god service ved køb af bil, og hurtig klargøring.
Dog oplever nogle kunder problemer med kommunikation, manglende opfølgning og uforudsete ekstraregninger. Der er også eksempler på fejlbehæftede reparationer, manglende kvalitetskontrol og lange ventetider. Flere kunder oplever manglende gennemsigtighed og utilfredsstillende håndtering af reklamationer.
Samlet set er oplevelserne blandede, med fokus på både positiv personlig betjening og udfordringer med servicekvaliteten.
Kvalitet
3.9
Værdi for pengene
3.6
Betjening
3.8
Udvalg
3.8
Oplysningerne på denne side er baseret på en automatisk analyse af brugerfeedback fra flere eksterne kilder. Vurderingen repræsenterer ikke en officiel udtalelse fra tredjepartsplatforme. Vi gengiver ikke citater, navne eller anmeldelsestekster fra andre kilder end Gradeit. Hvis du er ejer af en virksomhed og har spørgsmål til visningen, er du velkommen til at kontakte os.
Hvem er vi?
Volkswagen Valby er en del af Semler Mobility, hele Danmarks bilforretning. Vi tilbyder et bredt udvalg af Volkswagen-modeller, service og reparation på vores værksteder, prøvekørsler og finansieringsmuligheder. Vi er specialiserede i både traditionelle biler og den nye ID.-serie, herunder ID.7, og tilbyder også reservedele til klassiske Volkswagen-modeller. Vi prioriterer kundetilfredshed og tilbyder også vejhjælp og online booking af service.
Hvor befinder vi os?
Spontinisvej 5, 2450, Copenhagen, Denmark
Ofte stillede spørgsmål
Har du andre spørgsmål end de ofte stillede? Kontakt os på [email protected]
Er anmeldelserne her verificerede?
Ja. Alle anmeldelser på Grade’it kræver MitID-verificering. Det betyder, at du kun læser oplevelser fra rigtige mennesker med bevis for deres identitet.
Skal jeg bruge MitID hver gang jeg anmelder?
Kun første gang. Derefter er din profil aktiv i 6 måneder, hvorefter du skal logge ind igen med MitID for at fortsætte med at anmelde.
Kan virksomheder fjerne anmeldelser?
Nej – kun hvis anmeldelsen bryder vores retningslinjer. Når en anmeldelse rapporteres, vurderer Grade’it den først. Er sagen uklar, sendes den videre til vores jury-panel, som består af forbrugere, der hjælper med at træffe en fair afgørelse.
Hvem kan være med i jury-panelet?
Alle kan. Det er gratis at tilmelde sig, og jury-medlemmer får besked, når der er sager, hvor de kan stemme. Det er vores måde at gøre platformen mere demokratisk og gennemsigtig på.
Hvorfor kræver Grade’it MitID?
Fordi troværdighed betyder alt. MitID sikrer, at hver anmeldelse kommer fra et rigtigt menneske — ikke en falsk profil, konkurrent eller bot.
